Darłowo, 18 czerwca 2018 roku
W czwartek 28 czerwca 2018 odbędzie się LVI sesja Rady Miejskiej w Darłowie . Wśród 16 projektów uchwał znajduje się m. in. uchwała dotycząca udzielenia Burmistrzowi Miasta absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2017 rok.
Radni będą także procedować nad zmianami w bieżącym budżecie, określenia maksymalnej liczby zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych czy zatwierdzeniem sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej za 2017 r. Początek sesji – godz. 10:00 sala konferencyjna darłowskiego ratusza, I p. Pełny porządek obrad podajemy poniżej:
1. Sprawy organizacyjne:
- otwarcie sesji i stwierdzenie kworum,
- propozycje zmiany porządku obrad,
- zatwierdzenie protokołów sesji z dnia: 27 marca 2018 roku, 23 kwietnia 2018 roku,
24 maja 2018 roku oraz 30 maja 2018 roku.
2. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działań podejmowanych w okresie między sesjami.
3. Trybuna Obywatelska:
- wnioski i postulaty Zarządów Osiedli.
- wnioski i uwagi mieszkańców.
4. Interpelacje.
5. Zapytania Radnych.
6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji uchwał Rady Miejskiej
w Darłowie przekazanych do wykonania Burmistrzowi Miasta Darłowo w 2017 roku
(Druk nr 1).
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy – Miasto Darłowo na 2018 rok
(Druk nr 2).
8. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy
- Miasta Darłowo na lata 2018-2023 (Druk nr 3).
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania rocznego oraz z wykonania planu
finansowego instytucji kultury za rok 2017 (Druk nr 4 - przekazano w kwietniu 2018 r.).
10. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania
z wykonania budżetu Gminy - Miasto Darłowo za 2017 rok (Druk nr 5 - przekazano
w kwietniu 2018 r.).
11. Rozpatrzenie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Darłowie w sprawie
udzielenia Burmistrzowi Miasta Darłowo absolutorium z tytułu wykonania budżetu za
2017 r. oraz podjęcie uchwały w tym zakresie (Druki: nr 6 i nr 7 ).
12. Podjęcie uchwały w sprawie określenia maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż
napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży oraz poza
miejscem sprzedaży na terenie miasta Darłowo (Druk nr 8).
13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania
napojów alkoholowych. (Druk nr 9).
14. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały Nr XV/118/2015 Rady Miejskiej
w Darłowie z dnia 28 października 2015 r. w sprawie określenia wzoru deklaracji
o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez
właścicieli nieruchomości (Druk nr 10).
15. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Darłowie za 2017 rok (Druk nr 11).
16. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia "Oceny zasobów pomocy społecznej dla Miasta
Darłowo za rok 2017" (Druk nr 12).
17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji w 2017 roku zadań
z zakresu wspierania rodziny i systemie pieczy zastępczej (Druk nr 13).
18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji „Programu współpracy
Miasta Darłowo z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi
w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2017”
(Druk nr 14).
19. Podjęcie uchwały w sprawie: przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego dla jednostki strukturalnej D – Darłowo Centrum
położonej na obszarze Gminy Miasto Darłowo – obszar D2 (Druk nr 15).
20. Podjęcie uchwały w sprawie: przystąpienia do sporządzenia zmiany miejscowego
planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu pomiędzy ulicami Chopina,
M. Karłowicza, K. Kurpińskiego i W. Lutosławskiego gminy Miasto Darłowo
(Druk nr 16).
21. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany nazwy nabrzeża portowego w Darłowie
(Druk nr 17).
22. Zamknięcie sesji.
L. W.
L.Walkiewicz