Królewskie Miasto Darłowo      Darłowo na Facebook'u  Darłowo na YouTube  Radio Koszalin  Pogoda

Darłowo - Darłówko idealny duet do wypoczywania
linia ozdobna
Królewskie Miasto Darłowo linia ozdobna

Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017

Darłowo, 3 kwietnia 2017 roku

I miejsce w kategorii: kampania produktu turystycznego, nagroda publiczności (ponad 600 osób na sali), najaktywniejszy uczestnik konferencji - Magdalena Burduk. To efekt działań darłowskiego Biura Promocji Miasta i Komunikacji Społecznej  w ramach konferencji Nowe Trendy w Turystyce '17, organizowanej przez Gdańską Organizację Turystyczną.

  

Innowacyjne, kreatywne i podążające za trendami turystycznymi? Wszystkie te kryteria spełnił zgłoszony przez Miasto Darłowo projekt - letniej olimpiady parawanowej - Darłowo de Parawaneiro".  W kategorii produkt turystyczny roku 2016 projekt, przeszedł aż III etapy konkursowe.  -Prestiżowa batalia trwała ok 2 miesięcy, jednak największym wyzwaniem było pokazanie Jury konkursu clue całej akcji. Jak nie wydać kasy, a czerpać medialne korzyści? Zyskaliśmy ponad 2 mln złotych w ekwiwalencie reklamowym, przy rzeczywistym nakładzie 1 700 zł - mówiła Magdalena Burduk, kierownik Biura.

 

 "Kapitan Parawan" musiał się zmierzyć z takimi produktami jak: wyszukiwarka lotów i projekt społeczny DNA - Momondo (II miejsce w kategorii), czy VIP Travel (siła Facebooka w sprzedaży lokalnych produktów turystycznych, III miejsce).

 

- W zgłaszanym przez nas projekcie mogła zostać zgłoszona kampania prowadzona w 2016 roku w mediach społecznościowych, w mediach tradycyjnych, roczna strategia promocji marki, itp. Kampania była oceniana przede wszystkim pod kątem komunikacji i budowania relacji z odbiorcami - wyliczał Artur Wejnerowski z BPM.

 

Jury konkursu  oceniało w składzie: Jacek Rozenek (aktor, trener biznesu), Jacek Kotarbiński (autor "Sztuki Rynkologii", doradca, mentor), Sylwia Banaszewska (CEO MeetingPlanner.pl), Sebastian Grabowski (OrangeFab), Łukasz Wysocki (Prezes Zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej)

 

- Projekt prezentacji miał łączyć 3 zasadnicze kwestie: miał być humorystyczny, pokazywać pewien społeczny problem i propozycje jego rozwiązania. Cieszymy się, że zarówno publiczność jak i jury odebrało to w podobny sposób -podsumował Daniel Frącz z BPM.

 

Zdobywcy I miejsca, oprócz statuetki otrzymali pakiet narzędzi marketingowych (marketingplanner, fasttony.es, i monitori.pl).

 

Nagrody w konkursie Tourism Trends Award 2017 wręczali: Łukasz Wysocki (prezes zarządu Gdańskiej Organizacji Turystycznej) i Jarosław Kuźniar (ONET rano, wcześniej TVN24).

 

 

Więcej o konferencji przeczytacie na stronie: trendywturystyce.pl

bpm-aw

Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017Miasto Darłowo potrójnym zwycięzcą Tourism Trends Awards 2017

Zobacz nas na Facebook'u

Polityka prywatności

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

 

Zgadzam się Nie, chcę dowiedzieć się więcej