Królewskie Miasto Darłowo      Darłowo na Facebook'u  Darłowo na YouTube  Radio Koszalin  Pogoda

Darłowo - Darłówko idealny duet do wypoczywania
linia ozdobna
Królewskie Miasto Darłowo linia ozdobna

Dowiedz się więcej dzięki newsletterowi SMS i E-mail !

Darłowo, 23 marca 2017 roku

Jeśli otrzymasz SMSa od "lubidarłowo" to znaczy, że zapisałeś się do newslettera prowadzonego przez Biuro Promocji Miasta Darłowo i Komunikacji Społecznej.

 

W marcu bieżącego roku oddaliśmy do Państwa użytku, unowocześnioną wersję darłowskiego newslettera SMS i e-mail. Jest to technicznie najlepsze rozwiązanie na rynku (dostarczane przez firmę SMSAPI), bo pozwala osobie administrującej newsletter, wysyłać wiadomości z zaplanowanym terminem dostarczenia wiadomości, oraz dostarczania wiadomości zgodnych z najnowszymi trendami i technologiami smartphone.

Teraz nie musisz się martwić, że zapomnisz o wydarzeniu miejskim, czy seansie w darłowskim kinie.

Newsletter został zaprojektowany tak, aby wiadomości przychodzące od razu sugerowały jego pochodzenie. Każdy przychodzący do Państwa SMS w polu nadawcy ma nazwę: lubidarłowo.

Zapisy do newslettera są dobrowolne, ale nie służą do oficjalnej komunikacji z Urzędem Miejskim. To ty decydujesz do której grupy chcesz się zapisać: email, SMS, czy obu.

Po wypełnieniu formularza: Imię, Nazwisko, Miasto, nr telefonu, i e-mail otrzymasz  na swój telefon specjalny kod weryfikujący, po wpisaniu którego Twój numer znajdzie się w bazie Biura Promocji Miasta i Komunikacji Społecznej.

 

Wypisanie z newslettera następuję w analogiczny sposób.

 

Formularz dostępny jest na dole strony głównej: www.darlowo.pl

 

Usługa jest całkowicie bezpłatna i bez jakichkolwiek komercyjnych reklam.

 

 

bpm-aw

Dowiedz się więcej dzięki newsletterowi SMS i E-mail !

Zobacz nas na Facebook'u

Polityka prywatności

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

 

Zgadzam się Nie, chcę dowiedzieć się więcej