Darłowo, 22 marca 2017 roku
Krystyna Sokolińska - przewodnicząca Rady Miejskiej zwołała radnych na obrady na 36. w tej kadencji sesję, która odbędzie się w czwartek 30 marca 2017, w sali posiedzeń Urzędu Miejskiego w Darłowie, początek o godz. 15.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
- otwarcie sesji i stwierdzenie kworum,
- propozycje zmiany porządku obrad,
- zatwierdzenie protokołów sesji z: 29 grudnia 2016 i 18 stycznia 2017; 16 lutego 2017; 27 lutego 2017 i 8 marca 2017.
2. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działań podejmowanych w okresie między sesjami.
3. Trybuna Obywatelska:
- wnioski i postulaty Zarządów Osiedli.
- wnioski i uwagi mieszkańców.
4. Interpelacje.
5. Zapytania Radnych.
6. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy – Miasto Darłowo na rok 2017- (Druk nr 1).
7. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Miasta Darłowo na lata 2017-2023 (Druk nr 2).
8. Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków ( Druk nr 3).
9. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganiu bezdomności zwierząt na terenie Gminy Miasto-Darłowo w 2017 roku- (Druk nr 4).
10. Podjęcie uchwały w sprawie zniesienia zakazu sprzedaży, podawania i spożywania napojów alkoholowych na terenie miasta Darłowo (Druk nr 5).
11. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie przystąpienia do opracowania Programu Rewitalizacji Obszarów Zdegradowanych w Mieście Darłowo na lata 2017-2027- (Druk nr 6 ).
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Darłowo w 2016 roku (Druk nr 7).
13. Podjęcie uchwały w sprawie włączenia Technikum Urządzeń i Systemów Energetyki Odnawialnej w Darłowie w skład Zespołu Szkół im. Stefana Żeromskiego w Darłowie, ul. Chopina 4 (Druk nr 8).
14. Podjęcie uchwały w sprawie dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego (Druk nr 9).
15. Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów rekrutacji do publicznego Przedszkola Nr 2 im. Janiny Porazińskiej w Darłowie prowadzonego przez Gminę Miasto Darłowo, które będą brane pod uwagę na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego, określenia liczby punktów za każde z tych kryteriów dokumentów niezbędnych do ich potwierdzenia (Druk nr 10).
16. Podjęcie uchwały w sprawie określenia kryteriów postępowania rekrutacyjnego dla kandydatów zamieszkałych poza obwodem publicznej szkoły podstawowej prowadzonej przez Gminę Miasto Darłowo (Druk nr 11).
17. Sprawozdanie z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach i placówkach prowadzonych przez Miasto Darłowo za 2016 r.(Druk nr 12).
18. Podjęcie uchwały w sprawie określenia wymagań, jakie powinien spełniać przedsiębiorca ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie miasta Darłowo (Druk nr 13).
19. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę w sprawie powierzenia Burmistrzowi Miasta Darłowo uprawnienia do ustalania opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych w Darłowie oraz uchylenia uchwały (Druk nr 14).
20. Podjęcie uchwały w sprawie przejęcia od Powiatu Sławieńskiego zadania – zarządzanie przystankami komunikacyjnymi zlokalizowanymi w ciągu dróg powiatowych w granicach administracyjnych Gminy Miasto Darłowo (Druk nr 15).
21. Podjęcie uchwały o przystąpieniu do sporządzenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostki strukturalnej C – Darłówko Wschodnie położonej na obszarze Gminy Miasto Darłowo – obszar C11( Druk nr 16).
22. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostki strukturalnej A – Darłowo Południe, położonej na obszarze Gminy Miasto Darłowo – obszar A2 (Druk nr 17).
23. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostki strukturalnej B – Darłówko Zachodnie, położonej na obszarze Gminy Miasta Darłowo – obszar B5 (Druk nr 18).
24. Podjęcie uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla jednostki strukturalnej C – Darłówko Wschodnie, położonej na obszarze Gminy Miasto Darłowo – obszar C8 ( Druk nr 19 ).
25. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie udzielenia bonifikaty w opłacie rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, jeżeli nieruchomość przeznaczona lub wykorzystana jest na cele mieszkaniowe (Druk nr 20).
26. Podjęcie uchwały uchylającej uchwałę w sprawie ustalenia wysokości pierwszej opłatyz tytułu użytkowania wieczystego i określenia zasad sprzedaży nieruchomości gruntowej w drodze bezprzetargowej (Druk nr 21).
27. Podjęcie uchwały w sprawie wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym nieruchomości komunalnych z przeznaczeniem na lokalizację miejsc składowania przez mieszkańców odpadów bytowych na terenie Miasta Darłowo (Druk nr 22).
28. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie na okres 5 lat gruntu komunalnego, położonego przy zachodnim nabrzeżu portowym (Druk nr 23).
29. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie gruntu pod urządzonym parkingiem samochodowym na okres 9 lat (Druk nr 24).
30. Podjęcie uchwały w sprawie zbycia na własność działek gruntu położonych w Darłowie, zabudowanych przez dzierżawców gruntu boksami garażowymi (Druk nr 25).
31. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy Kwiatowa (Druk nr 26).
32. Podjęcie uchwały w sprawie nadania nazwy ulicy Jacka Kaczmarskiego
(Druk nr 27).
33. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia sprawozdań z działalności stałych Komisji Rady Miejskiej w Darłowie za 2016 r. (Druk nr 28).
34. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia ramowego harmonogramu pracy Rady Miejskiej na 2017 r. (Druk nr 29 ).
35. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Darłowie na 2017 r. (Druk nr 30).
36. Sprawozdanie z działalności Rad Osiedli (Druki nr 31, 32, 33, 34) .
37. Odpowiedzi na interpelację.
38. Zamknięcie sesji.
L.W.