Darłowo, 28 października 2014 roku
Projekt Interface+ dzięki, któremu w Porcie Morskim Darłowo, budowany jest nowoczesny terminal pasażerski, w ramach podejmowanych działań ma także działania "miękkie", dzięki którym możemy promować połączenia z Darłowa do Nexo. Jest nim nowy film promocyjny, który zachęci turystów zarówno do pobytu w Darłowie, jak i skorzystania z 1 dniowego rejsu na Bornholm w czasie wakacji.
Walk The Baltic - Take The Ferry. Taki jest opis nowopowstałego klipu udostępnionego w internecie. Na pierwszym planie migotają kolorowe obrazki miasta, które dobrze znamy. Inne mieliśmy okazję poznać dopiero od niedawna.
W nowym filmie promocyjnym oglądamy nowe inwestycje, nowy most umożliwiający sprawną komunikację z innymi częściami miasta i rejonu, migawki nowopowstałego bulwaru nadmorskiego (zwanego przez miejscowych bulwarem zachodzącego słońca), czołowe wydarzenia miejskie, a także szerokie, piaszczyste plaże przyjazne rodzinom.
Nie jest to typowy spot reklamowy, lecz prezentacja miasta, o koncepcji opowieści zaczynającej się rano i kończącej się o zmierzchu.
Od wczorajszej premiery (27.10) film został nieźle przyjęty przez internautów. W ciągu niespełna doby uzbierał ponad 20 tys. odsłon w serwisie facebook. Od dzisiaj film dostępny jest również w serwisie YouTube, na oficjalnym profilu miasta (DarlowoPL).
.
BPM-AW