Królewskie Miasto Darłowo      Darłowo na Facebook'u  Darłowo na YouTube  Radio Koszalin  Pogoda

Darłowo - Darłówko idealny duet do wypoczywania
linia ozdobna
Królewskie Miasto Darłowo linia ozdobna

Konkurs: Bieg Flagi 2012

Darłowo, 24 kwietnia 2012 roku

Z okazji zbliżającego się święta Flagi Rzeczypospolitej Polskiej w dniu 2 maja tradycyjnie już odbędzie się Bieg Flagi ulicami Darłowa. Rozpocznie się o godzinie 10:00 na Placu Tadeusza Kościuszki a zakończy na Placu Tysiąclecia Państwa Polskiego (plac Marszałka Józefa Piłsudskiego).

W tym roku organizatorzy biegu dodatkowo ogłosili konkurs dla grup, klas,  klubów i stowarzyszeń, w którym można zdobyć nagrodę w postaci sprzętu sportowego na kwotę 500 zł (za pierwsze miejsce).  Zasady Konkursu są proste:

1.     Zgłaszamy chęć wzięcia udziału w konkursie do dnia 30 kwietnia 2012. (Urząd Miejski - pok. Nr 4)

2.     Przychodzimy liczną grupą 2 maja na rynek (30 min. przed rozpoczęciem się biegu), pamiętając o atrybutach narodowych i przystępujemy do pamiątkowej fotografii, którą wykona pracownik UM Darłowo.

 

Pamiętajcie - o wygranej decyduje kreatywność, przebojowość, liczebność grupy. Wskazany dobry humor i uśmiech na twarzy.

 

Szczegóły regulaminu publikujemy poniżej:

 

Regulamin Konkursu

pn.: „Choć na telewizję i komputer czas tracimy, to na Bieg Flagi się stawimy"

 

I . Cel konkursu:

1) popularyzacja Święta Flagi Rzeczypospolitej Polskiej wśród dzieci i młodzieży;

2) integracja środowisk uczniowskich i zawodniczych z terenu Miasta Darłowo;

3) propagowanie czynnego spędzania czasu wolnego.

 

II. Termin i miejsce:

2 maja 2012 r., godz. 1000 Plac Kościuszki, ulice miasta, Plac Piłsudskiego

 

III. Organizator:

1) Burmistrz Miasta Darłowo

2) Referat Oświaty i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego

 

IV. Uczestnicy:

1) uczniowie szkół;

2) zawodnicy klubów i organizacji sportowych;

3) członkowie stowarzyszeń pozasportowych działających na terenie Miasta Darłowo.

 

V. Sposób przeprowadzenia:

1) do 30 kwietnia br. chętni zgłaszają do pokoju nr 4 deklarację przystąpienia do konkursu;

2) w dniu 2 maja każdej ze zgłoszonych grup będzie wykonane zdjęcie.

Ilość przedstawicieli klasy, klubu sportowego, stowarzyszenia uczestniczących w biegu do zapisanych w danej organizacji oraz sposób zaprezentowania grupy będzie podstawą do ogłoszenia wyników konkursu.  Na moment wykonania pamiątkowej fotki mile będzie widziana wizytówka grupy poprzez plakat, tabliczkę, itp.

3) Uczeń może reprezentować swoją klasę i maksymalnie jeden klub sportowy (jeśli należy do kilku klubów).

 

VI. Nagrody:

1) dla klasy, klubu, z którego weźmie udział proporcjonalnie w biegu największa ilość  zawodników przyznany będzie sprzęt o wartości 500 zł.

2) za drugie miejsce 400 zł;

3) za trzecie miejsce 300 zł.

4) za czwarte miejsce 200 zł

5) za piąte miejsce 100 zł.

Rodzaj przekazanego sprzętu będzie ustalony z przedstawicielem klasy, stowarzyszenia, itp.

 

VII. Inne:

1) w przypadkach nieokreślonych Regulaminem, decyzje Jury są ostateczne.

2) wszelkich informacji dot. Konkursu udzielają pracownicy referatu OSS, pokój nr 4.

 

 

 

 

 

PM

Konkurs: Bieg Flagi 2012

Zobacz nas na Facebook'u

Polityka prywatności

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

 

Zgadzam się Nie, chcę dowiedzieć się więcej